Skip to main content

Financial Freedom : 1st thing First ...

 Financial Freedom atau istilah bahasa Malaysia adalah wang kita cukup untuk menanggung diri kita dan keluarga kita tanpa memerlukan sehari pun kita berkerja.

Wowo,,,semua orang mengidamkan, tak perlu kerja tapi kita boleh lakukan apa saja tanpa memerlukan sehari pon kita bekerja. Menarik bukan....eh ni bukan skim cepat kaya atau MLM ke atau ntah pape la yg anda fikir kan. 

ishkk....mengarut je lahhh.....betul ke nihh???

 Sebenarnya....YES kita boleh lakukannya cuma dan dah ada yang berjaya pon,  apa yang perlu kita lakukan ialah menuntut ilmu dengan mereka yang pakar seperti Tuan Azizi Ali, Hajah Rohani. Tak perlu bayar kelas mahal2x pon, just spend skit duit beli buku mampu milik atau baca blog atau langgan tips2x penting daripada mana-mana tokoh yang anda selesa untuk menuntut ilmu,  In Sha Allah, di mana ada kemahuan disitu ada kejayaan. 

Salah satu tips untuk financial Freedom ialah "Analisa Profile Kewangan Anda" , renung-renungkan.  - Sue Serif Khan. #tiniefabulous #kredit: Buku Tuan Azizi Ali , Hajah Rohani. 




Comments

Popular posts from this blog

Moment To Be Grateful & Stay Positive

  Assalamualaikum, HiHe (Hello and Hi) . Yup ....gais, sometimes we need to Flash back a greats memory just to anchor the feeling so that we can move forwards. Those feeling actually one of spiritual positive food that keep us always smile and happy.  When we have this kind of feeling, believe it or not, its always make our day so joyful, try it and share me your experiences. Take care, Stay Safe & Keep On Fighting.   ~ Sue Serif Khan  #tiniefabulous  #yong&khanfamily(ykf) 

Notebook Happy Bag...

MacBook Pro (Retina, 13-inch, Late 2013) Bag, Water resistant and hand stitch, For My Self .... Making bag is one of my hobbies. really enjoy doing it. I also like handbag from PVC or any leather bag but sometime we need many kind of handbag or bag depends on any occasion. Bag and woman will never being apart.  Bag was made from smaller size until the biggest as you and it's also come with many Design, material and etc.  So if really want to look into it pls PM me ask me about tinie handmade and there is surprise gift waiting for you, hurry !!! **selagi stok masih ada ya....  

Perubahan Diri Yang Terbaik .....

Assalamualaikum dan Hi Readers, Sekiranya kita mendambakan kebahagian maka kita perlu terlebih dahulu membahagiakan orang lain, Sekiranya kita mendambakan kasih sayang maka kita tebarkan dulu kasih sayang kita, Sekiranya kita ingin dicintai maka cintai dulu diri kita, Sesungguhnya segalanya bermula daripada dalam diri kita. "Fikir baik, rasa baik, beri baik terima baik..-Prof Dr Muhaya."